Maand 2: Stage en the Caribbean Dream - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van René Hoekstra - WaarBenJij.nu Maand 2: Stage en the Caribbean Dream - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van René Hoekstra - WaarBenJij.nu

Maand 2: Stage en the Caribbean Dream

Door: René

Blijf op de hoogte en volg René

02 April 2014 | Curaçao, Willemstad

Het is weer eens zover; tijd voor een update.
Afgelopen maand is er weer voldoende gebeurd om over te vertellen.

Carnaval was begin deze maand en dat wordt hier ook groots gevierd. Zowel de dag als nachtparades waren supergaaf om te zien. Alles is zo kleurrijk en alleen al de vriendelijkheid van de mensen maakt je blij. Iedereen danst en complete families zijn aanwezig om dit met elkaar te vieren. Voor de rest ben ik door de weeks best druk op stage. Er is genoeg werk voor me dus ik verveel me niet tijdens de voor het gevoel soms wat lange werkdagen. Gelukkig kan ik er regelmatig tussenuit met collega's om projecten in uitvoering te bezoeken en zo de sleur, van 8 uur lang achter een scherm zitten, doorbreken. Na werk is het altijd wel lekker om wat warms te eten en dat doe ik dan ook graag en goed. Bijna altijd wordt er samen gekookt en gegeten. Wel zo gezellig. Na het eten soms nog een was draaien en daarna de beentjes in de lucht. Het is ook wel eens voorgekomen dat de avond in nacht veranderde (vaak met Ricardo) en dat we tot een uur of 3-4 op stap waren. ( vervolgens ging het wekkertje weer om 7:|. Iets minder fijn maar was/is het zeker waard, haha.)

Voor de rest in het weekend natuurlijk heerlijk genieten van 'The Caribbean Dream' met zon, zee, strand en feest. Overdag hebben we verschillende stranden bezocht en heb ik hele gave filmpjes kunnen maken van enorme scholen kleine visjes, mooie koraalriffen, tropische vissen en kraak helder water. Helaas heb ik nog geen schildpadden, manta rays of haaien in het echt gezien, maar we blijven zoeken. De gemaakte filmpjes houden jullie nog te goed. Aan het eind van de stranddag beginnen de happyhours en wat is nou lekkerder dan met lekkere muziek en een ondergaande zon de dag af te sluiten?! precies, een corona of amstel bright maakt het af. Daarna thuis een goede bodem leggen voor wat er ook gaat komen in de avond.. Vaak was het een spontane actie en gingen we met zo goed als het hele huis op pad. Top avonden!

Nu ik dit verslag type merk ik pas hoe snel het gaat hier. De dagen en weken vliegen echt voorbij. Nu al 2 maanden hier en nog (maar) 3,5 te gaan. Hopelijk is het dan ook net zulk lekker weer als hier. Maar tot die tijd blijven we genieten en leuke dingen doen!

See you soon!!

X René

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

René

Actief sinds 29 Jan. 2014
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 3341

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 18 Juli 2014

Dushi Curaçao

Landen bezocht: